Nur_50 Mesa3333 bebek doğana kadar çok değişecek belliki 😃 Bizim yiğit eren olacak isimli hastane çıkışı yapılıyor kapı sütü ve çikolatası yapılıyor 😀artık değişmez
Gamzeramo Mesa3333 biz Göktuğ koyucaz 2 isim sevmiyorum sonucta tek isimle sesleniliyor esim karar verdi bende okeyledim 😊
MrsMommyy1 Mesa3333 doruk yada göktuğ çok güzel 😊 bende sizin gibi kararsız kaldım 2 isim koydum Ömer Yusuf oldu oğlumun adı🥰 biz iki isimle sesleniyoruz ilerde kendisi sadece birini istiyorum derse onu sesleniriz 💖
Mesa3333 Nur_50 öyle mi dersiniz 🥺 gerçekten tebrik ederim sizi bu netlikte ne zaman olacağım bilmiyorum.Saglikla gelsin .Yiğit Eren de güzelmiş umarım haftaya bunu açmam yoruldum gerçekten 😄
Nur_50 Mesa3333 ee artık netleştir 😃isimli hastane çıkışı bile daha gelmedi benim düşünüyorsan geç kalma 😀
Mesa3333 Nur_50 tamam 🥺evet düşünüyorum hatta çok uygun olan yıl sonu indirimi yapan sayfalar gördüm.O zaman bir oy da sizden bekliyorum isim için hadi bakalım 😍☺️
Mesa3333 3bebekannesiii hiç düşünmediğim bir isimdi ikisi uyumlu olmuş eşimle paylasirim teşekkür ederim 💕
Mesa3333 Gamzeramo eşim Göktürk istiyor da ileride ideolojik derler mi kaygısı var o yüzden biraz daha ortada olan Göktuğ önerdim ben de ama bir tarafta da Alperen var bakalım işin içinden nasıl çıkacağız ☺️
Mesa3333 MrsMommyy1 Ömer’i de düşünmüştüm bir ara.Adiyla yaşasın çok güzel bir ikili olmuş isimler ikisi de aynı anda söylenebiliyor ❤️
Gamzeramo Mesa3333 ay esimin sulaledinde 6 tane alperen var 😂😂 her isimden max 3 kiside var Göktuğ bizde ilk olacak