Ebrarturan Hamileliğimin 13. Haftasındayım vücudumda göbek,bacak kol gibi bazı bölgelerde ara ara fazlaca kaşıntım oluyor hafif kızarıklık ve bazen kabarıklık oluşabiliyor
yagmurrrra Ebrarturan ay benimde öyle bacaklarımı kaşımaktan kabuk kabuk yaptım her yeri yara neden böyle oldu acaba
Ebrarturan yagmurrrra bende doktoruma gitmeyi düşünüyorum fakat çok ciddi bir şeyse kontrolümden önce gideyim dedim yaşayan var mı acaba başka
Ebrarturan yagmurrrra benim bu belirtilerim doktora gitmeden önce kesildi yaşamadım hiç vücudumu nemlendirmeye başlamıştım hamilelikle daha fazla kuruluk yapıyormuş Geçtiği için sormadım