-incila- Ysmnpmk bende 3 kasım adet olamadım. Cumartesi günü kanda negatif çıktı. Birde sağda küçük bir kist varmış. Muhtemelen yumurtlayamadığın için olmuştur dedi. İlaç adet söktürücü yazdı ama kullanmadım şimdiye kadar yarın tekrar bir test yapıp öyle kullanmaya başlayacağım bakalım ne olacak yarın
-incila- Ysmnpmk ya benim hiç ama hiç ileri atmışlığı yoktur. Hep 3-4 gün önce olurdum. Niye böyle oldu anlamadım. Bebek daha sonra düşündüğümüz için koruyorduk ama yinede hiçbir zaman emin olamıyoruz maalesef. Riskede atmak istemiyorum
MaMmedova_ Sariilayda16 20 kasım bende amma bir kaç gün daha var amma iki defa test yapdım bir tanesi de bu gün yapan gibi ilk silik çızgi çıktı sonra solmaya başladı 🙄🙄
ReyhanSezer Ilona Benim son adet tarihim 1 Kasımdı, reglime bir kaç gün kala erken gebelik testiyle hamile olduğumu öğrenmiştim
Ilona Hamile olanlar, sag salim dogurmanizi dilerim. Ben de hamileyim. Hamile olmayanlar insallah size de nasip olur
Ceku00 _almirasmom geçen pzartesi hcg 62 ydi 4 gün sonra muayene oldum görünmedi geç döllenme olma ihtimali var gibi