Kızlar 4 Aralık günü yine günümde regl oldum üç gün sonra kesildi sonra karın ağrısı sol kasık ağrısı ve hafif lekelenmeler başladı. 5. Gün bitti sanıp ovulasyon testine başladım pik çıkınca şaşırdım gebelik testi yaptım hemen çift çıktı ertesi gün yeniden gebelik testi yaptım ve çift çıktı cumartesi akşam kan verdim beta 111 çıktı doktor bekliycez dedi yükselirse üstüne görme beta düşerse kimyasal dedi böyle olan var mı aranızda acaba meraktan çatlıyorum