Duyguch01 Regl günü test yapıp sonuç alabilen var mı? Bir de normal test mi yoksa erken gebelik mi yaptınız?
ucpprensesannesii27 Duyguch01 reglden bir gün önce yaptım çıktı yani silikti ama belli oluyordu gebelik varsa illa çıkıyor az silik çok silik döllenme gününe bağlı
Hilallth Adetin geçiktikten bi 4 5 gün sonra normal gebelik testi yapabilirsin ben öyle öğrenmiştim silik çıkmıştı ikinci çizgi
fatihesra27 ucpprensesannesii27 benim bir test silik diger gun yok dah sonra yaptim yine silik anlamadim:(
Hilallth fatihesra27 Benimde başta öyle olmuştu hatta testler bozuk falan diye düşünmüştüm ilk başta silik çıkıyordu sonra geri tek çizgiye düşüyordu umutlandırmak istemem ama daha sonrasında kan verince pozitif olduğunu öğrenmiştim kan vermeniz daha sağlıklı