35 hafta. Ben de aynı durumdayım. o batma hissi çok kötü, ama benim ufak bebeğim var evde malesef onu kaldırmak durumunda kalıyorum 14 aylık oğlum 12 kilo, onu kaldırınca mahvoluyorum henüz yürümüyor Bi de. bıçak gibi giriyor kasığa. bir de benim karnım bu haft çok aşağı indi. aslında planlı sezaryen olacak ama böyle geceleri falan batmalar oluyor karnıma belime vajinama acaba normal doğum olarak başlar mı ki diye düşünüyorum ( preeklamsi hastalığım sebebiyle sezaryen oluyor doğumlarim, tansiyonum yüksek, riskli gebelikte hastasıyım)