37+1 im bugün ebe alttan muayene etti üst kemiğin basık dedi hani normalde oval olur senin düz dedi. Sonra doktorumla görüştük bu durumu. Doktorum kesin sezeryan demedi normali deneriz dedi o an duruma göre alabiliriz sezerryana ama bu şekilde olup doğuran da çok var dedi. Şimdilik durumum yüzde elli elli biraz moralim bozuldu açıkcası. Durumu böyle olup da normal doğum yapan var mı ?