Kızlar selam 12 haftalık gebeyim 2-3 gündür sabahları olan mide bulantım vardı ama kahvaltı yapınca geçiyordu ama bu sabah mide bulantısı ile kalktım bişeyler yedim sonra yediğimi istifra ettim. Daha sonra bulantım devam etti bişey yiyemiyorum sürekli uyumak istiyorum bu saat oldu hala midem bulanıyor acaba normalmi yoksa dün yediklerimden mi bişey oldu başka bi rahatsızlık yok bebeğe zararı varmıdır