ebru23 kizlar belim cekiliyo gibi sol tarafta sanciyo baya yarin kontrolum var ama hastaneye gitsem bisey yaparlarmi yuruyemiyorum?
Ayseport ebru23 şuan bende de o var sol tarafım ayağa kalkıp adım atınca inanlmaz sancı yapıo adım atamicak duruma geliorm kasığıma bıçak saplıolar sanki