sevgul43_ Tetanoz asisina doktorum bir şey demedi 1 2 doz mu diye sordum siz kaç doz oldunuz ve kaçıncı haftada
tgbadlgzr sevgul43_ ilk doz 20. Haftada yapılıyor ikinci doz 1 ay sonra toplam 5 doz olmamız. 3. Doz randevum ise bebek doğduktan 4 ay sonra hemşire aşı kartı oluşturdu
ozgekader sevgul43_ ben ilk. Aşımı kasımda oldum ikinci aşım ocakta ama kararsızım normalde olmayı düşünüyodum ama sonradan kararsızlaştım doktoruma sorucam