Merhaba herkese
Normal rutin kontrolümde 28+5 te nst de sancım çıktı. Hiç bir şeyi farketmedim. İlk gebeliğim ben bebeğim toplanıyor sanıyordum doktorum rahmin toplandığını ve kasılma olduğunu söyledi. Ama düzelebileceğini söyledi nidicard diye ilaç verdi ilk 2 gün 6 saatte bir daha sonra sabah akşam olarak içmemi söyledi. Çalışıyorum 2 hafta ara vermemi ve yatmamı söyledi. Şuan 29+1 iz bebeğim daha çok küçük bu durumu yaşayanlar var mı?