Yaren0702 ben 2 yaşında denemiştim olmadı. zaten o ara mecburiyetim de yoktu vazgectım. 3 yaşına 1 ay kala bu sene tekrar denedim. Öğretmeni 10 gün vakit verin alışması için devam durumuna sonra karar verin dedi. İlk gün 2 saat kaldı çok mutluydu, 2. gün 3 saat kaldı yine sorun yoktu, 3. Gün 4 saatte yine sorun olmadı. Ama sonraki günler sabah gitmek istemedi anne sende gel diye ağladı. Hatta bikaç ağlamasında anne ben içerde ağlamıyorum ama sende gel istiyorum ondan sana ağlıyorum dedi açık açık. Sonra biz devam ettik. 2. Haftanın sonuna doğru baya kötü ağladı hatta bigün bende kreşin kapısında ağladım, o gün gelen fotolar o kadar üzgündü ki vazgeçtim. Eşimle konuştuk haftaya pazartesi götürelim kreşle konuşup Salı kaydı sildirelim dedik. Çünkü 1 hafta hergün ağladı evde hazırlanmaya başladığı andan itibaren. Hafta sonu konuşurken ben orayı sevdim ama herkes bana bakmıyor falan demeye başladı. Pazartesi okula hazırlandık hiç ağlamadı. Kreşin kapısından girince hiç sorun olmadı inanılmaz şaşırdık eşimle. Akşamda bize ben alıştım dimi anne ağlamama gerek yok artık falan dedi. Gerçekten adapte olup olmayacağını anlamak için en az 2 hafta ver ona. Zaten sürekli ağlarsa öğretmenler uyarır adapte olamıyor der. Sonuçta onlar da sınıfta sürekli ağlayan çocukla rahat çalışamazlar. Kızımın kreşinde 2 yaşında bi çocuk var o kadar uyumlu ki şaşırıyorum. Bence erken değil bi süre daha götür