busebusebuse Merhaba anneler 31 haftayız ama iştahım diğer haftalara göre hiç yok ve canım durmadan uyumak istiyor sizde de böyle oluyor mu yada bunu önlemek için neler yapıyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻