Ceydadeniz1 Kızlar 5haftalık gebeyim. Şimdiden göbeğim çıktı. Araştırmalarıma göre hiç belli olmaması gerekiyor. Böyle olan var mı?
Birmelekbirbebekannesi Ceydadeniz1 bebek değil gaz o canım 🤭 ilk haftalar şişlik gaz çok oluyo 🤭 hatta kardeşim 6aylık gibi ne bu göbek derdi 😊 soda iç geçer 😂
Ayazfatos Mevaninannesiii ay al bendende o kdr 5 haftaligim sacma ama karnim sjs 😑 esim diyo kilo aldin ondan gobek yaptin
Ceydadeniz1 reinamm karnımın şiştiği gözle görülür bişet, olabilir mi diye soruyorum. Nedeni ne bilmiyorum. Bence gülmek yerine insanlara yararlı şeyler yaz ki burda olmanın bi anlamı olsun😉
Necla06 reinamm sensin mercimek tamam mi derler birazdan 😅 Sen uslanmadan böyle yorumlar yap bende katılıyorum sana sonra bamlaniyoruz akıllan biraz akıllan 🤩
Htctsbk Gazdır. Bazen uzun süre şiş kalıyor. Karın 5-6 aylıkken anca büyüyorlar bende bebek sanmıştom🤣
Smiley87 Ceydadeniz1 hamileliğin ilk zamanları kabızlık, gaz nedeniyle şişkinlik oluyor canım , hormonlardan oluyormuş . 10. Haftadan sonra minik minik karın çıkmaya başlıyor 🤗
FatmaAzra_ reinamm yahu 8 aya girdim halaaa hamile olduğum belli olmuyor 5. Hafta da karnim var desem beni taşlarlardi 😂
Fulden9o Hamilelik belirtilerinden biri siskinliktir. Benim de oyleydi ama bunun sebebi gaz ve değişen hormonlar. 4 aylıktan sonra hafif beliricektir. Hos o siskinlik bile insanı heveslendiriyor biliyorum hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰
reinamm FatmaAzra_ şimdi başlarlar ne biçimsiniz anlayışsınız falan filan 😂 yahu akıl var mantk var. Mercimek kadar şey ya😂
CansuCaTurkmen Benim 2 aylıkken 4-5 aylık gibi duruyordu 😂 normalde çıkmaması gerekiyorken bir de yani. Hem başlarda regl olmamanın verdiği şişkinlik hemde hamileliğin başlarda yaşattığı o bağırsak sorunu yüzünden çok çabuk çıktı. Olabiliyor bazılarında yani.
FatmaAzra_ reinamm bak geldi bile😂yazmiycam bundan sonra dalga gecer gibi sorulan mantiksiz soruların hepsinii tii ye alcam bende.
Mervekaya reinamm aman allah im ciddi ciddi bu konuyu tartışmaya açmışlar ve destekleyen de olmuş 😂 5. Hafta yaa 5. Hafta 😂😂😂