gencbir_anne Kızlar merhabaaa. Daha 19 haftalık gebeyim ve çatlaklarım çoğaldı bi markanın yağını kullanıyorum ama etki etmiyor. Sizin önerebileceğiniz markalar var mı?
Yenianne6706 gencbir_anne merhaba ben lierac serumunu ve jelini kullanıyorum birde sabahları biooil kullanmam gerekiyor ama biooil unutuyorum çoğu zaman yağ kalıntısı oluyor vücudumda pek hoşuma gitmiyor o. Lierac jeli de doktorum tavsiye etti.
nesli3452 gencbir_anne mustela çatlak kremi 31 haftalığım çatlak yok karnımda gerginlik hissettiğim an sürüyorum mustela memnunum