Merhaba, en son 2 kasımda adet oldum. Adetim gecikti ve hala olmadım 9 gün geçti üzerinden ama az önce test yaptım tek çizgi neden olabilir acaba gün içinde çok sıvı tükettiğim için yanıltmış olabilir mi ya da bir yerde okumuştum 11. Günden sonra falan Beta HCG idrarda belli olur falan ama ne kadar doğru bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım