Kelebek1_ Adet olacakmışım gibi ağrım oluyor bi an da dün bi de bugün yaşadım bir kez sadece kısa süre sonra geçiyor ama çok önemlemelimiyim bu haftalar da normal olabilir mi
Mia0121 Kelebek1_ 35 deyim benimde bi anda oluyor Allahtan uzun süreli değil sürekli olması sıkıntılı olur anlık ağrılar illaki oluyor cnm
Kelebek1_ Mia0121 dün biraz ayakta kaldım peşine ağrı girince oturdum dinlendim kısa sürüyor allahtan ama bugün de olunca biraz korktum belim ağrıyor o süreçte çünkü Allah korusun önemli bir şey olmasın da
Mia0121 Kelebek1_ uzun süre oturmak yorgunluk falan da ağrıları genelde başlatıyor zaten yinede dikkat etmek lazım şiddetli ve uzun ağrın olursa doktorunla görüş mutlaka ne olur ne olmaz
Kelebek1_ Mia0121 uzun süre oturmaya fırsat olmuyor malesef bi kızım var 3 yaşında :) Allah yardımcımız olsun :)