Bhr075 Merhaba Güzel anneler 34+2 yiz af edersiniz alt tarafımda tuhaf kıdıklanmalar açılma gibi birsey hissediyorum böyle akıntımın artması felan acaba acilmami oluşuyor yoksa benmi tribe girdim kendi kendime🙈🤣
GzdeSar Bhr075 bende de oluyo o sanki çıtır çıtır bişeyler oluyor gibi gıdıklama gibi değişik :/ sebebi açılmamıymış 🤔
Bsrakyc59 Bhr075 açılmayı malesef bizler anlayamıyoruz 💁♀️ Akıntı artması sebebi doğum yaklaştıgından dolayıdır. Biz 40+1 iz 😍 gelen giden yok bekliyoruz
Bhr075 Bsrakyc59 Anladım cnm hissedemiyoruz demekki bilmediğim için hissetiklerimi herseye yoruyorum artık napiyim seninkide her an gelebilir desene🥰 Rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize.