Guldane32 Cansuypr kimyasal gebelik gibi canım Allah’ım hayırlısıyla tekrar nasip eder inşallah benden 1 ay öncesi kimyasal gebelik geçirdim büyük ihtimalle yarın adet olursun
_almirasmom Cansuypr artış guzel deıl canım 10 dan 11 e cıkması lazım deıl 30-40-50 lere cıkması lazım
Anonimanonim Guldane32 kimyasal gebelik kanaması ayrı adet kanaması ayrı mı oluyor bende geçirdim iki hafta sonra bir daha kanama yaşadım ya normal mi ki kahverengi akıntılarda yaşadım sizin nasıl geçti
Guldane32 Anonimanonim benim adetmin geçilmeksinin 10 günü kanamam başladı 10 gün sürdü sonra bida kanamam olmadı