aminehumamoms Hastaneye geldik nstye 4 yada5 kez girdim ama bebek asla hareket etmedi serum taktılar şimdi sonra yine nstye giricem başına gelen varmı normal değil dedi ebeler
hsrtt_ aminehumamoms 2 kez olmadığı banada oldu.Aç isen mutlaka bir şeyler ye tok olmak gerekiyor birde ben eti karam yedim ve vişne suyu içtim sonra biraz yürüdüm girdiğimde bir sıkıntı olmadı.Bebeğin uyku vaktiysede maalesef uyanmayabiliyor bu şekilde yaparsanız olacaktır diye düşünüyorum.
-meso- aminehumamoms olabilir benimde öyle oluyor genelde serum takıyorlar oksijen veriyorlar bebek uyuyo olabilir serum ve oksijen bebek uyansın diye veriliyormuş
Aybarssmom_ Ben ilk kez geçen hafta girdim beni de soluma falan yatırdılar harket etsin diye ama zor yakaladılar evde karnımda halay çeken çocuğum hastaneye gidince durası geliyor bi sonrakinde tok karnına gel dediler, ama serum falan olayını bilemedim canım
aminehumamoms hsrtt_ sabah gelmeden önce yemiştim yemek yine yedim ama asla banamısın demiyo serumu taktılar hareket etirrirmiş hemen bakalım
Aybarssmom_ aminehumamoms ayıptır söylemesi ben de çorba içip çikolata yiyip gitmiştim hastaneden çıktığımız gibi başladı tekrar hareketlenmeye. Benim doktorum normal siyah beyaz baktıktan sonra renkli bakıyor doğum yaklaşıyor biz hala o renkli de net göremedik hep kendini saklıyor veya sırtını dönüyor ben de çok hevesleniyorum güzel net şekilde göreyim bi ultrason fotoğrafı olsun diye, bu şekilde düşünüp kendime fark etmeden stres yapıyorum bebişte hissediyor sanırsam belki sizde bu tarz bi düşünceyle gidip strese giriyorsanız hissediyor olabilir. Normalde nasıl hareketleri?
aminehumamoms Aybarssmom_ aslında normalde güzeldi bende doğum stresi var biraz herşeyden korkarım ama neyseki serumdan sonra bi kez tekme attı beğendi ebeler doktorda kabul etti siz kaç haftalıksınız