dorukcumunannisi Kızlar devlet takipli olup doğumumu özelde ve normal doğum yapmak istiyorum var mı benim gibi yapan ya kafam çok karışık yardım edin lütfen
Seymoshh dorukcumunannisi ben 32 haftalığım 4 gün önce doğum için özele başladım daha öncesi devlet takipliydim geçen yıl kasımda bir doğumum olmuştu zaten özelde dr da biliyor beni ve normal doğum yapıyorum inş bu bebeğimde sağlıkla gelir🤲🏻
dorukcumunannisi Seymoshh Son haftalarda özel takipli mi olmak gerekiyor benim özelde bir dr.um yok direk doğum için gitsem olmaz mı
Seymoshh dorukcumunannisi yani dr bir kaç kere görse iyi olur çünkü direk doğuma gittiğinizde dr lar risk almak istemeyebilirler hakkınızda birşeyler bilmediği sağlık durumunuzu takip etmedikleri için sorun olabiliyor siz doğum yapacağınız hastane ve dr u belirleyin son ayınızda bile gitseniz zaten sık sık kontrole çağıracak sizi tanımış olur