Fasulyeninannesi54 Bende 21 haftalık hamileyim. Her gün yapmıyorum açıkçası.
Her gün düzenli olarak ev toplama,bulaşık,yemek var bende 😂 ona da şükür
Haftada bir detaylı silip süpürür toz alırım.
Bazen her gün süpürüp toz aldığım oldu bazen haftada 3.
Banyoyu eşim temizler hamileliğimi öğrendiğimden beridir,çamaşırları ben asarım ama sepet bazen çok ağır oluyor onu bile kaldırmıyorum eşim yardımcı oluyor ev işlerinde🙏
1 ay önce detaylı temizlik yaptık ama dinlene dinlene 1 haftada anca bitti🫠ağır koltuk,yatak,dolap vb şeyleri tabiki kaldırmıyorum. Eşim kaldırıp silip süpürdü çoğuncası. Çok şükür her şey güzel gidiyor.
Detaylı olarak bundan sonra birkaç ay sonra ramazan temizliği yaparım,birde bayram temizliği (aslında doğum 🫠) tabi onda da eşim,ablalarım,annem vs yardım edecektir🙏