Paronayanne Zeybikk devlet hastanesi folidoce veriyor. 1 tablet onu kullandım ama benim değerlerim de çok düşük olduğu için Dr. Mfk nın fodega diye bir aktif folatı var onu kullanıyorum . İnstagramdan takip edebilirsiniz . Bana çok iyi geldi