Kızlar merhaba 97 kiloyla hamile kaldım aslında kilo vermiştim kimyasal gebelik yaşadım bazı olaylar oldu yüksek kiloda hamile kaldım vajinalden kese göründü
2 hafta sonra kalp atışı için gideceğiz sorum şu kilosu yüksek kişilerde kese karından görünür mü bazıları hep vajinalden görmüş bu sorun olur mu kalp atışı duymak ya da herhangi bişeyde ?