Hayal23455 Kzlar boş gebelik geçiriyorum 10.haftadayım. İki gündür lekelenmem başladı koyu kahverengi oluyor . Böyle lekelenme kanama başladığında kürtaj yaparlar mı yoksa kendi düşer mi doktora gidicem ilaç verir inş düşmesi için
Churcill Hayal23455 bana metiler vermişti rahim temizleyici gibi bişeydi sanırım bide antibiyotikle ağrı kesici kullandım. Boş gebeliğin riski olmuyo diye biliyorum direkt kürtaj yapmayabilir de bence sorun bi en kötü ihtimalle düşük başladıktan sonra parça kalırsa kürtaj yapar
sehrengiz_8 Hayal23455 kanama olsa da eğer düşük olmuyorsa kürtaj yaparlar mayıs ayında bende yaşadım kanamam da başladı ama düşük olmadı
Hayal23455 Churcill evet zaten doktor öyle söyledi herhangi bir hastalığın daha önce bi düşüğün ameliyat vs olmadığında ilaç veriyoruz dedi yarın gidicem tekrar
Hayal23455 sehrengiz_8 ilaçla düşüğü hızlandırıyorlar diye biliyorum kanama başlayınca . Bakalım sorucam yarın