Merhaba ben 7. Haftamdan itibaren çok zor bir hamilelik geçiriyorum. Çok fazla kusuyorum. Doktoruma sorup kullanmadığım ne prilam ne metmapid ne dreamine kaldı. Hiçbirinin faydası yok. En son çare zofer 4 mg önerildi fakat internetten baktığımda bebeklerde ilacın ilk üç ay yarık dudak yarık damak yapabildiği söyleniyor . Ben şuan 11. Haftadayım. Doktorum böyle birşey olsa önermezdi herhalde değil mi ? . İlacıda 3 gündür kullanıyorum bugün çok az kahverengi akıntı gördüm biraz endişe ettim. Kullananlar bilgi verebilirmi rica etsem .