Sedbng Arkadaşlar fetal dna testi yaptıran varsa sonuçlar kaç gün sonra geldi? Ben pazartesi verdim kanı tam bir hafta oldu ne zaman gelecek bu sonuç meraktan çatlıcam
Ace01 Sedbng ben niptplus a yaptırdım . 12 iş günü içinde sonuç çıkacak . Merkezleri Ankara da . Bende henüz bekliyorum merakla
Sedbng Viliz ya aslında 15 gün demişlerdi ama genelde 15 günü bulmuyo daha erken çıkıyor dediler. Bende süreç uzadıkça bir sorun mu var diye düşünmeden edemiyorum :s
Enas2365 rabisskocc 11-12. Haftada yapılıyor. Anne kanından bebeğin kanı ayrıştırılıp bebekte bir hastalık olup olmadığına bakılıyor. Genelde kan Amerika veya Güney Kore’ye gönderiliyor. Türkiye’de de birkaç şirket var analiz edebilen.
Sedbng Cananarda benim yaptırdığım nextgenetic. Bekliyorum bakalım bir hafta oldu bekledikçe korkuyorum
Viliz Sedbng yok bence içinizi ferah tutun laboratuvara göre yoğunluğa göre süreç değişir iyi düşünün iyi olsun inşallah
Cananarda Sedbng O korkuyu bilirim ama korkma benim yüksek riskli çıkmıştı ikili testim doktor fetel dna önerdi şükür temiz geldi. Seninde temiz gelir inslh hiç korkma.
Sedbng Enas2365 her isteyene yapıyolar mı bilmiyorum. Bizim ikili tarama testinde orta risk çıktı. Yaşımda 31. 30un üzerinde olduğum için doktorumuz önerdi. Doğruluk oranı %99 muş. Bebekte herhangi bir problem varsa kesin öğrenelim emin olalım diye yaptırdık canım.
Enas2365 Sedbng ben ikili tarama yaptırmadım direkt fetal dna yaptırdım. Her isteyene yaparlar, sizin seçeceğiniz bir şirket belli bir fiyata yapıyor neticede.
Enas2365 rabisskocc ikili tarama farklı bir test, fetal dna’nın doğruluk oranı daha yüksek olduğu için ben ikili tarama yerine fetal dna yaptırdım.
Sedbng Cananarda çok sevindim temiz gelmesine 🙏 umarım benimde öyle olur 🙏🙏 cumaya kadar gelecekmiş sonucum bakalım bekliyorum bende