Arseee Kizlar merhaba saglikli gunler, 36 olduk biz 🧿 hasta odasi icin memnun kaldiginiz cikolata sayfasi var mi bide ne zaman yaptirimali erime falan olmamasi icin
gamzecgr Arseee luna çikolatadan yaptırdım ben çok memnun kaldım erken doğum riskim vardi 1 ay oldu yaptıralı doğumum haftaya hiç bişi olmadı tazeymis kutuyu açar açmaz buram buram sütlü çikolata kokuyor tavsiye ederim 💐
ipeklinaismom Arseee Instagram Fethiyecikolata tasarımı yapıp istediğin tarihte yolluyolar erime olmuyo kargoda sağlam