nzn3434 likesah evet banada o sekilde demisti gunde en az 10 hareket demisti yeri daraldi diolar surekli ama bi andada daralmaz die dusunuyorum yani bilemedim rabbim saglik versin insallah bebislere 🧿🧿🧿🙏🙏🙏🙏
likesah nzn3434 bu donemde cok hizli kilo aliyorlar belki ondan bir anda daraliyordur. İnsallah saglikla dogsunlar 🙏🏻
Kayra25 nzn3434 inşallah bir sıkıntı çıkmaz Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️💗
Sbha_13 nzn3434 brn hareketleri az diye yazmistim dun acile geldim bugun nstye faln bagladir hareketleri duzensizdi sezeryana aldilar 34+2 dogdu kizim
Sbha_13 Duygu0621 ben iyim sezeryan oldugu icin dikisler agriyir Bebekde kuvezde iste gordum bir bucukda 7bucukda tekrar gormeye gidicem
Duygu0621 Sbha_13 geçicek zamanla hiç üzülme bebişte kendini toparlayana kadar kuvezde kalır sağlıcakla kalın