sehrengiz_8 Gnseda ikili taramaya mı gittiniz 12+ kaç haftalıksınız ben yarın 11+6 olarak ikili taramaya gireceğim ultrason ölçümüm üç gün önde gidiyor inşaAllah cinsiyeti öğrenirim. Cinsiyet tahminim ise kız ikinci resimde ortası boş gibi geldi