Merhaba kızlar bu haftalarda olan var mı nasıl gidiyor ? Ben sürekli uyku halinden uykuya doymuyorum resmen öğlene kadar uyuyorum ikindin yine uykum geliyor 🤦🏻♀️ yine uyuyorum akşam 10da yine uykum geliyor böyle olan var mı nasıl enerji toplayabilirim 🙄 bu arada 2.gebeliğim ilkinde hiç böyle değildim enerjiliydim 🙄🙄