Kubra_haciomer Kızlar selam 33+5 oldum bugün 🌸 özellikle geceleri uyandığımda ağzımın çok kuru olduğunu fark ediyorum, sanki hiç su içmemişim o gün gibi. Sizde de oluyor mu bu ? Şekerden dolayı mı acaba yoksa hormonal mi bilemedim 🥹
Glcn-61 Kubra_haciomer bendede şeker war bana da öyle oluyor beslenmeme dikkat edip diyet yaptığım için düzeldi
hayalim35 Kubra_haciomer bnde de oluyor bn 20+5 haftalığım daha şeker yüklemesi bile yapmadım şekerin belirtisi die biliyorum ama temiz çıktıysa sonucun korkma
Mia0121 Kubra_haciomer akşam alıyosan o çok kuruluk yapıyor benim de öyle gece her dakika suda içemiyorum bu defa çok lavaboya gitgel derdi başlıyor🤭
Kubra_haciomer Mia0121 yaa ay içimi rahatlattınız dedim acaba şeker mi var 🥹🥹 eve gece yatmadan önce içiyorum mide ağrısı yapmasın diye
Bartumommyyy Kubra_haciomer şekeriniz vaemıydı benim şekerim yükselince ağzım kupkuru oluyor özellikle geceleri
Kubra_haciomer Bartumommyyy şekerim sınırda sürekli ölçüyorum gece yatarken 95 100 oluyor genelde yoğurt yiyip yattığım için ama 3 gündür geceeleri aşırı susuyorum