Filiz_76 kaju765 bi sorum olcak ya 30 haftadan beridir beneğimin boyunu öğrenemiyoruz bu haftalarda söylenmez çünkü kendisini topluyo her bebek diyolar sadece kilo öğrenebiliyorum şuan 36 haftalığım
Filiz_76 kaju765 söylemiyorlar 3 doktor da aynı şeyi söyledi dalga geçiyolar resmen bebeğimin boyunu şuan hiç bilmiyorum acaba kaçtır
Blackkcat kaju765 diğerleri 3kg üstü doğdu hatta son oğluş 37de doğdu,ilki kız bu 3.erkek olacak inşallh🥰kızım küçük doğdu ama boyu 53 cmdi bir de aşırı hızlı kilo aldı çok iyi büyüdü,hemşire şaşırmıştı 1.ay takibinde