Nursumeyye5 Bugün kıyafet yıkamaya başlıcaz inşaAllah nevresim takımı da aldım park beşik için zaten herşey minik minik nevresimini de kıyafetleriyle yıkasam bişey olur mu sizce bir de 30 derecede 30 dk lık program da yıkamayı düşünüyorum sizler nasıl yıkadınız
Mia0121 Nursumeyye5 Renk verme durumu yoksa yıkayabilirsiniz tabi ben müslinlerle battaniyelerle attım 30 derece 1 saatlik programda yıkadım
mervemurat16 Nursumeyye5 30 derece 800 devir 30 dk yıkayabilirsiniz sonradan sıkma durulamaya alın ben hep öyle yaptım
Nursumeyye5 mervemurat16 canım sonradan ekstra durulama işlemini nasıl yapıyorsun ben makinemin bu özelliğini hiç kullanmadığımdan bulamadım😖
mervemurat16 Nursumeyye5 sıkma durulama diye bir program var bende 13 dk 1200 devirde sıkıyor.Hem hızlı kurumasını sağlıyor kıyafetlerin.
Nursumeyye5 mervemurat16 Aslında internetten baktım bulamadım Instagram dan denk geldim makinenin durulama ayarı varmış zaten ordan yaptım gözümün önündeki programı görmemişim 😂