Evet kızlar 38+3 te gelen sancılarla beraber anladım doğumun başladığını o gün hep yürüdüm hastaneye gitmedim hurma yedim bol sıcak duş ve merdiven inip çıktım ertesi gün 38+4 sancılarım 5 dkkda bir gelmeye başladığı için artık hastaneye gitme kararı aldım gittiğimde 3 cm açıklığım vardı 1 saat sonra gel o süre içinde yürü açılırsan yatışını yapalım dedi yürüdüm 4 cm açılmam olmuş yatışım yapıldı her şey çok güzeldi ta ki suyumu patlatana kadar suyumu patlattıklarında artık sancıları hissetmiştim evet zor ama o an için ömre bedel kaldığım odada duş vardı bu arada devlette doğum yaptım sancım çoğaldıkça duşa girdim sıcacık bi suya 6 cm olmusum yürüdüm doğumhanede sürekli ama sancılar cidden zorlamaya başladı hatta beni sezeryana alın diye bağırdım tekrar sıcak suya girdim yatağa geçtim nst bağlandı o sıra bi ağrı ama zirve cidden herkes geldi bi baktılar 10 cm tamamen sıcak suyun faydası hemen çatala çıkardılar 3 ıkınmada doğurdum ıkınmada önemli olan şu ıkınırken kesinlikle bağırmayın ve nefesinizi bırakmayın gerisi aşırı kolay en basiti oydu hatta ve hepinize dua ettim o an😍