Bugün tam 14 haftalık olduk doktora muayene olmak için gittim daha erken deyip yolladı ne zaman öğreneceğim anlamadım. Devlet hastanesine gidiyorum özeller malum çok pahalı bir muayeneye 1000 veya 1500₺ dedi yani bence gereksiz pahalı ama cinsiyeti de çok merak ediyorum