Kızlar bugün kontrolüm var 32 haftalık oldum. Doktora msj attım nst ne zaman çekilir diye o da 34 te çekilicek diyor. Benm gittğm hastanede uzak biraz acaba bugün değil de iki hafta sonra bir defada mı gitsem hem kontrol, hem nst için? Ama bu defa da belki bir sorun vardır gidiyim diyorm gerçi bebek hareket ediyor bilemedim