Kuzeyozum Kızlar 30. haftam ve her gün karnım sertleşiyor ama bebek bir yere toplanmıyor takip eden bir acı ağrı yok sadece karnım semsert oluyor öyle sertleşip geçmiyor saatlerce sert kalıyor böyle olan var mı? randevuma 10 gün var
S_B6606 Kuzeyozum benimde o haftalardan beri sertlesme başlamıştı doktora sorduğumda normal bu sertlesmeler eger bununla birlikte kasılma ağrı yaşarsan say kac dk da bir oluyo takip et gel demisti şu an 37 hafta 3 gunluguz
Nrmrv Kuzeyozum benim de aynı oldu umursamadım 2. Gün gittim meğerse sancıymış acil sezeryana aldılar . Eğer sürekli sertleşme varsa mutlaka doktoruna söyle
A12_S07 Kuzeyozum Bende aynı şekilde oluyorum ekmek yememeye dikkat ediyorum ekmek yemeyince pek olmuyo
Smyye0303 Kuzeyozum gün içinde bizde oluyor bı yerde toplanıp sertlesiyo bı sure sonra geçiyor hatta agriyo kasılma yapiyo 😅 benim ilk çocukta öyle uzun süre olmuştu bı kere ondada üstüm açık yatmistim mutlaka karnını ört sıcak tut bide bunu dene sen karnını yağla ovala biraz seni korktutmaya calisiyo bebişin korkarsan sağlık ocağına git hangisi yakınsa kalp atışlarını dinler rahatlarsin😊
Kuzeyozum S_B6606 öyle dakikalık bir durum hiç değil sanki çok yemişim de şişmişim gibi çok teşekkür ederim içim rahatları
A12_S07 Kuzeyozum Ben gittim doktor onemsemedi açıkçası işte baktı gayet iyi dedi kabızlık problemin varmı
A12_S07 Kuzeyozum oda çok etkiliyor ben tuvalete gitmeyince o sertlik maglsef geçmiyor kabız olmama çalış