YesimAykut Bbsozlm benimde bu testte silik çizgi çıktı ama kuruma çizgisi diye düşündüm canım, varsa hayırlı olsun kan sonucunu merak ediyorum 🙏 ben bugün kan vercem buralara yazarım çıkınca umutlu değilim 😔
Bbsozlm YesimAykut inşallah vardır canım güzel haberini alırız inşallah bende yarın kan vericem bakalım ama banada öyle gibi geldi kendim için
akkrn Kuruma çizgisi gibi geldi bana ama tabi en net sonucu kan vererek öğrenirsin. Umarım hayırlı güzel haber alırsın 🙏🏻
YesimAykut Hulo2105 negatif yeni tedaviye başladım aşılama için🤗 yazmıştım ama buraya yazmamışım herhalde😌
Asiyam__010 Bbsozlm çok üzüldüm geçmis olsun hayırlı vaktinde hayırlı gebelik nasip etsin Rabbim üzülmeyin🥹💖