tgbadlgzr Selam arkadaşlar dün geceden beri adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum. Hatta gece belim ve bacaklarım da ağrıdı doğum sancısı mıdır acaba? Hala kasığım ağrımaya devam ediyor adet ağrısı gibi
S_B6606 tgbadlgzr bende 37 hafta 3 günlüğüm ve iki uc haftadir inanılmaz bir bel ağrısı sırt ağrısı yaşıyorum nst de sanci fln da cikmiyo karnim iyice asagi indi bazen dediginiz gibi adet sancisi gibi saplanip duruyo ama geciyo yani gercek dogum sancisi olsa gecmez hic duramayiz
esnyz14 tgbadlgzr 37+5’te hem bu ağrılardan hem de bebiş hareketini hissetmediğim için doktora gittim doğuma alındım eğer aklınızda bir soru işareti varsa hastaneye gidin derim🙏🏼 korkutmak için yazmadım ama haftanız gayet iyi tedbirli olmakta fayda var🤍