Cansuypr Kızlar ctesi kan verdiğim de 10 çıkmıştı bugün tekrar verdim 11 çıktı sebep nedir henüz doktora gitmedim
Arzuss1 Cansuypr artması lazım kimyasal geçiriyor olabilirsiniz bende ilk gebeliğimde 10 ile öğrenmiştim sonra 2 katı olmuştu