phaticeasli94 Yavaş yavaş yolun sonuna doğru yaklaşıyoruz Sizler kaç haftaliksiniz nasıl gidiyor hazırlıklar bitti mi gelin sohbet edelim:))
essbl phaticeasli94 36+3 hazırlıklar bitti bebişi bekliyoruz nasıl olacak nasıl geçecek düşünceleri yerini aldı 🤭
Filiz_76 phaticeasli94 hazırlıklar bitti 35+6 beklemedeyiz yorgunluk halsizlik ne arasanız var sizin nasıl gidiyo 😀
phaticeasli94 essbl sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim doğum şekli belli mi
Ilba_34 phaticeasli94 35+3 olduk artık günüm günümü tutmuyor bir gün çok iyiyken diğer gün hiç yürüyecek halim olmuyor çatı ağrılarım var çok herşeyi hazırladık bebişi bekliyoruz 🥹💕
S_B6606 phaticeasli94 37 hafta 3 gunlugum bende iyice sona yaklastik karin asagi düşmeler yalanci sancilar her hafta nst ler yola devam 😂
EvrimAnac 35.haftaya giriş yaptım sadece hastane çantamı hazırlayacağım beşik falan kurmadık daha onu da kurarız sanırım
phaticeasli94 Ebruu06 benim de adet olcak gibi ağrım var korkuyorum bir şey olcK diye Perşembe günü randevu
Heidihat phaticeasli94 35+6gunluk olduk ama içimde bı endişe erken olur diye iki haftasi var normal olursa nasipse
phaticeasli94 Ebruu06 nst de ağrı yok magnezyum hapin dozunu yükselti cnm Allah izin verirse haftaya gün verecek