phaticeasli94 merhaba, bende de panik atak anksiyete depresyon geçmişi var. Bu sıralar anksiyete ve panik atak tetikliyor beni. Daha 16.hafyadayım, kadın doğum doktorum psikoloğa yönlendirdi. Ben normal doğum yapmak istiyorum ama riskli gebeyim nasıl olacak bilmiyorum, üstüne bir de panik atak ve anksiyete cabası. Bebek gelişecek mi doğum olacak mı o bile muamma. Yeniden sil baştan o kuyuya düşüp o karanlıkta bir başıma kalmak istemiyorum. O korkuyu o ölüm tutkusunu yaşamak istemiyorum. Herşeyden önce bebeğimi kaybetmek istemiyorum. Allah’ım sen dayanma gücü ver bizlere 🤲