001ilknursvs Aslanhanmom benimde 32 haftalık cuma günü gittim doktora 2.250 ama ben 1 hafta ileriden gidiyormuşum en başından beri yani doktora göre 33 oluyor
gamzee07 @Aslanhanmom norbel zaten bu haftalardan sonra alır bebek Doğunca bile aynı kiloda kalmaz en fazla 200 le 300 gramı gider şişliği ondan pek önem li deyil Sağlık lı olsun çok ideal kilosu kuzum
Aslanhanmom gamzee07 teşekkür ederim 🙏🏻 doktorum fazla diyor bende korktum çevremdeki herkeste normal olduğunu söylüyor zaten
gamzee07 @Aslanhanmom benim oğlum 38 haftalık doğdu 2500 kilo kuzum kızım iki hafta oldu doğum olalı 3 300 Gram dı her bebek bir deyil 🥰Sağlık iyi çok şükür