bende birşey sormak istiyorum izninizle benimde bi kaç sabahtır uyandıktan sonra yatakta uzanırım uyanınca karnımda bir toplanma oldu ve sanki iğne batıyormuş gibi acıyor artık tuvalete girdiğimde ısınamıyorum kasıklarıma iğne gibi bir şey saplanıyor sanki yine korkuyorum gaz sıkışması gibiydi bunu bugün doktor randevumda dile getiricem ve ben henüz 21*3üm o yüzden korkuyorum