Rks034 Merhabalar,Ataşehir de özel hastane ve doktor araştırması yapıyorum kafam çok karışık biran önce kendime iyi bir doktor seçip doğuma kadar devam etmek istiyorum lütfen yardımcı olabilirmisiniz??
CansuUslanAkta Rks034 ben ataşehir florence nightingale’e gidiyorum. Doktorum Emrah Kol ve çok memnunuz kendisinden. Güleryüzlü, ilgili bir doktor. Tavsiye ederim 😊
Rks034 CansuUslanAkta çok teşekkür ederim fakat erkek doktor istemiyorum bayan doktor arıyorum onu belirtmeyi unutmuşum
Melismom CansuUslanAkta normal dogum ucretini biliyor musunuz? Ben de medicalpark goztepeye gittim doktor cok ilgili degil ( gokmen iyigun) ama guven verdi. Hastaneyse devlet hastanesi gibi ve calisanlar bikkin. Cok kararsizim.
CansuUslanAkta Melismom kusura bakmayın yeni gördüm. Sigortanızın ne kadar karşıladığıyla ilgili fiyatlar değişiyor. Bana 8500 TL dediler ve bunun 3000 kadarını benim sigortam karşılıyor. Ama hiçbir sigorta olmadan 13000 TL dediler 😐
Melismom CansuUslanAkta bu fiyatla medicalpark goztepe yerine Acibadem cok daha mantikli bence. Cok tesekkur ediyorum. Ben tlf la aradigimda medicalpark fiyat bilgisi paylasmamisti
Ssseval krkslagmz ultrasonları nasıl acaba? Bende düşünüyorum 27 haftalığım hala hastane tutturamadım
Ssseval krkslagmz bebeği detaylı inceliyor mu acaba, çakmak erdeme gittim bebeğe 1 dk bakıp kapadı ultrasonu şaşırdım.
krkslagmz Ssseval evet herşeyine bakıyor gidip görmenizi tavsiye ederim ve korkutmak gibi olmasın ama çakmak erdem için bi araştırma yapmanızı öneririm kimse önermiyor
Ssseval krkslagmz erdem zaten çok kalabalık ve devlet hastanesi edasında içime sinmiyo. Avicenna ile arasında fiyat farkıda çok yok
krkslagmz Ssseval Filiz hanım muayenesi 100 tl, nst ise 25. Gidip görmenizi tavsiye ederim ben çok memnunum, biz 39+1 olduk heran doğurabilirim 🤣🤣