gozdexx iskenderun devlet hastanesinde, ebru hanım var bir kere kontrole gittim çok memnundum, bilgilendiriyor soruları cevaplıyor, sezaryen doğum yaptım o gün ebru hanım nöbetçiydi, çok iyi bir doktor. Birde ali berk ölke var onu da çok övdüler bana.