Arkadaşlarım merhaba , bu hafta itibari ile 32. haftaya giriş sağlamış bulunmaktayım 29. hafta kontrolümde bebeğimin kilosunun 1900 olduğunu doktorumuz söyledi uygulamada ise bu hafta itibari ile bu kilo civarında olması gerektiği yazıyor. Bende gebelik şekeri çıktı ve insülin kullanmaya başladım. Bebeğim şuan uygulayamaya göre 3 hafta önce gidiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Henüz kontrole gitmedik ama bebeğin kilosunun çok artmasından korkuyorum. Diyet uygulamam var fakat canım sürekli birşeyler istiyor tatlı yemek istiyorum ve kesinlikle birebir uyguladığımı söyleyemem. Bu arada bu sürece kadar aldığım kilo 5 , yediklerim bana değil bebeğime gidiyor sürekli. Erken doğum riskimiz de var sanırım biraz telaşlıyım hazırlıklara şimdiden başladım bile. Lütfen biraz yardımcı olun kötü hissediyorum 😩