9 aylık sürecin sonuna geldim ben. Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bende yavrumu sağlıkla sıhhatle kucağıma alayım. Hamile arkadaşlarım dua edin lütfen. Yarın sezeryanım var. Korkularım heyecanımı bastırıyor tabiki de. Ama sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Rabbim🙏 Rabbim burda olan herkesin sağlıkla kavuşmasını nasip etsin