https://imgyukle.com/i/yH1zHh sancı var mı
Zeynaaa0101
Zeynaaa0101 sancıların var ama düzenli değil gibi canım
Kızlar
Bebeğin sağlığını kontrol etmek için kalp atış hızını ölçer canım 😊
Seymaa1008_ bu kalp atışı değil csnım o yıkards idi onu kestim bu sancı olan yer
Seymaa1008_ kadın nstnin ne olduğunu sormuyor ki sancım var mı diye soruyor 🤦♀️
Rahim kasılmaları da ölçülüyor tabii
Seymaa1008_ benim sorum neyin ne olduğu değil. Sancı olup olmadığı
tugcesakzci evet bende doktora giremedim daha merak ettim sağol canım
Sancın yok denecek kadar az için rahat olsun
1burcU1 evet az mış teşekkür ederim
Sancın yok canım
rapuz varmış canım